Často kladené otázky

Kde získam daňový doklad k SMS parkovaniu?
Daňový doklad získate na stránke Parkovací lístok.

Kto môže službu využívať?
Služba je dostupná pre zákazníkov všetkých slovenských operátorov: Orange Slovensko, a.s., Slovak Telekom, a.s., O2 Slovakia, s.r.o. a SWAN Mobile, a.s. - pre faktúrovaných zákazníkov, ako aj zákazníkov s predplatenými kartami.

Ako prebieha platba za službu?
Samotné spoplatnenie prebieha buď priamo z kreditu zákazníka v prípade, ak je vlastníkom predplatenej karty alebo prostredníctvom faktúry za mobilné služby v prípade, že má zákazník paušálny program.

Koľko stojí odoslanie SMS?
Zákazníka to stojí práve toľko, koľko je cena parkovného, t.j. neplatí ani za samotnú odoslanú SMS na číslo 2200 a ani za prijatú notifikačnú SMS správu z tohto čísla (napr. pred skončením parkovného).

Kde dnes môžem zaparkovať a zaplatiť cez SMS?
Všetky mestá/obce, je je služba zavedená, sú zaznačené aj s parkovacími zónami na mape.

Ako vedia skontrolovať platnosť môjho parkovacieho lístka?
Podľa aktuálnej databázy platných SMS parkovacích lístkov, kde figuruje aj ten váš s vašim EČV a dobou platnosti parkovného.